WW; content met gezond verstand

Weight Watchers

WW; content met gezond verstand

Voor WW is social content belangrijk. Niet alleen om nieuwe members te krijgen, maar ook om members te behouden. Hiervoor produceren wij inspirerende content. Van campagne posts tot fitness en mindset video’s.

WW; content met gezond verstand WW; content met gezond verstand WW; content met gezond verstand WW; content met gezond verstand WW; content met gezond verstand

#Intro

Echte members, echte content

Social zoals het bedoeld is; échte members die hun behaalde doelen delen. Scrollstoppers waarvoor we in het Franstalige gedeelte van België werkten we met Dominique Monami voor de herkenbaarheid en de volledige aandacht op WW te krijgen. Wij behalen onze doelen namelijk net zo graag als de members van WW. 

content met gezond verstand content met gezond verstand

content met gezond verstand content met gezond verstand

#Community

Samen naar een doel

Members krijgen is één ding, members behouden misschien nog wel belangrijker. WW ziet het belang van een hechte community die elkaar helpt om hun doelen te behalen. En WW helpt die community met content die inspireert, motiveert en een positieve mindset creëert. 

Die content produceren we met alle liefde en de kwaliteit die het verdient. Op deze manier laten we zien dat WW enorm betrokken is bij de community en dat ze belangrijk zijn.