pattern

Instax: don’t just take, give.

Instax

Instax: don’t just take, give.

Het laatste kwartaal is voor veel bedrijven belangrijk, zo ook voor instax. Daarom zorgen wij ervoor dat iedereen weet welk cadeau het leukste is om te geven en te krijgen tijdens Black Friday, Sinterklaas, Kerst én Oud & Nieuw!

#intro

Glitziegal en Yazzierose

Om de doelgroep van instax te bereiken zijn we een samenwerking aangegaan met Glitziegal en Yazzierose, de ultieme instax meiden met een grote groep volgers. We creëerden opvallende settings per thema, waarin steeds een bijpassende camera centraal staat.

Instax

Instax: don’t just take, give Instax: don’t just take, give

Instax: don’t just take, give Instax: don’t just take, give

#results

Door 't dak!

Enerzijds maken we in de awareness laag gebruik van het bereik van deze influencers, daarnaast bouwen we een funnel die leidt tot conversie. De campagne is in 3 lagen neergezet; bereik, traffic en conversie. In totaal hebben we bijna 5 miljoen weergaven gerealiseerd, met een CTR van maarliefst 1,1%! In de conversie laag van de campagne hebben we gebruik gemaakt van GIF’s waarin Glitziegal en Yazzierose de kijker activeren om op de link te klikken.

Instax: don’t just take, give Instax: don’t just take, give

Instax: don’t just take, give Instax: don’t just take, give