pattern

Domino’s nieuwe bezorgers bezorgen.

Domino's

Domino’s nieuwe bezorgers bezorgen.

Ooit was Domino’s de allereerste pizzabezorger van Nederland. Inmiddels ziet de wereld er heel anders uit, en is er veel concurrentie op deze arbeidsmarkt. Wij bedachten een wervingscampagne en spraken de doelgroep écht aan.

#intro

De eerste TikTok-first campagne van Domino’s

De populariteit van TikTok neemt dagelijks toe, daarom nemen we bij deze campagne TikTok als uitgangspunt en pushen we de content op TikTok en Instagram. Echte en authentieke anders wordt het reclame en dat slaat niet aan. 

Domino’s nieuwe bezorgers bezorgen Domino’s nieuwe bezorgers bezorgen

Domino’s nieuwe bezorgers bezorgen Domino’s nieuwe bezorgers bezorgen

#hashtag

Herkenbare hashtags

Omdat we deze campagne ook offline doortrekken, was een sterk campagne concept belangrijk. We stelden #PIZZAAANDEBAK centraal, en daaromheen verschillende hashtags van medewerkers zoals; #pizzaltijdonderweg, #pizzalleenmaarlol en #pizzallemaalvrienden. Hiermee creëerden we een herkenbare boodschap. Niet alleen geschikt voor social, maar ook voor alle offline middelen. Op straat én in de winkels.

#results

Het behaalde resultaat

Dat ons concept en de content een succes is, leiden we af uit de resultaten. Met ruim 2 miljoen views op Instagram, 500.000 views op Snapchat en meer dan 5 miljoen views op TikTok is dit de grootste wervingscampagne van Domino’s tot dusver. Dat TikTok bewezen effectief is met deze content zien we terug aan de CPM, welke slechts €1,60 is. Gecombineerd met een CTR van ruim 2,5%, hebben we samen met Domino’s een súper succesvolle wervingscampagne neergezet!