Think

Thinking that makes Younique

Eerst denken, dan doen. Daar zijn we goed in. We betrekken onze strategen in dit proces. We zetten de meest geschikte Bokito’s samen. Wellicht voegen we een Monkey toe om stevig vast te houden aan de laatste trends

Campagne Ontwikkeling

Yes! We gaan een campagne ontwikkelen!!

We beginnen met een blanco vel papier. We trekken Bokito’s, MasterMonkeys en Monkeys bij elkaar die waarde kunnen toevoegen in het bedenken van jouw super-toffe campagne. Samen hebben we vooraf vastgesteld wat het budget is voor een safari. Wij kunnen in onze jungle namelijk overal mee omgaan; van tent-safari’s tot de meest luxe jungle-tochten.

Onze eerste uitdaging is bepalen welk product of welke dienst we samen met jou gaan pushen. Welk product/dienst heeft de grootste afzetmarkt? Waar wordt online het meeste op gezocht? Sommige vragen kun je waarschijnlijk zelf beantwoorden, maar andere vragen leggen wij neer bij onze Bokito’s en/of MasterMonkeys. Veel antwoorden zijn namelijk online te vinden, als je maar weet waar je moet zoeken!

Wanneer duidelijk is welk product of welke dienst we gaan pushen, kunnen we beginnen met het vaststellen van de doelgroep. Misschien hebben we dit al samen gedaan tijdens de Strategie-Safari. Zo niet; dan gaan we dit eerst uitwerken. Wanneer we buyer persona’s hebben kunnen we onze tocht voortzetten.

Gebruiken we brievenpost, rooksignalen, een social media kanaal of gaan we toch voor Micro-Influencers? Wanneer duidelijk is welk doel en welke doelgroep de campagne heeft is het kiezen voor het juiste kanaal ‘peanuts’ voor onze Bokito’s!

Wanneer alle bovenstaande keuzes definitief zijn gemaakt gaan we naar het meest toffe gedeelte voor onze creatives; content maken! Wellicht heb je al beelden die we zouden kunnen gebruiken, dan kunnen we snel aan de slag met het inrichten van de campagne om vervolgens live te gaan! Wanneer dit niet zo is kunnen we een keuze maken voor video, foto, graphic design en/of copywriting! Uiteraard houden we met de campagne rekening met de opvolging die een campagne dient te krijgen. Moet er bijvoorbeeld een product aangeschaft worden door de doelgroep, of is het een begin van een lange buyer-journey

Als de content gereed is gaan we richting de Social Ads of Google Ads om ervoor te zorgen dat we precies de doelgroep gaan bereiken die wij willen bereiken!   

Contact

Denk jij dat wij iets voor jou kunnen betekenen? Neem contact met ons op, en we nodigen je graag uit in onze jungle!

Create Cases.

Fujifilm – instax

Online marketing; van strategie tot verspreiding
Bekijk case

Politie

Agenten in blauw, bereiken jou!
Bekijk case
Monkeys & Bananas - Nikko Logo

Nikko Toys

Wereldwijde webcare voor Nikko Toys
Bekijk case

We kunnen nog veel meer.

Wij kunnen jouw dromen visualiseren. Dat kan met toffe video’s of pakkende afbeeldingen. Het kan met aansprekende grafische creaties. Het kan met pakkende teksten die je tot het einde wilt blijven lezen. En het kan met websites waar je iedere dag op terecht wilt komen. Dit alles komt samen in campagnes die je voor altijd bij zullen blijven.

Er komt tegenwoordig zóveel informatie op ons af. Hoe ga je jouw doelgroep bereiken? Door op te vallen. Door anders te zijn. Met je verhaal en met de mensen die het verhaal vertellen. Online geloven we mensen, bedrijven vertrouwen we steeds minder. Wij bouwen communities en helpen je fans het verhaal zelf te vertellen. Dan bereik je écht je doelgroep. 

Heb jij het gevoel dat je meer zou kunnen bereiken met je socials of je website beter vindbaar kunt maken in google? Natuurlijk kunnen wij dit voor je oppakken, maar we kunnen jou natuurlijk ook leren hoe je dit op de beste manier zelf kunt doen. In de Marketing Academy Tree leren we je alle marketing ins en outs!

Ik wil contact!