De Ijssalon

De IJssalon in Rotterdam is inmiddels al twee keer uitgeroepen tot “maker van het lekkerste ijs van Nederland”! Mensen komen nog altijd van heinde en verre om van dit heerlijke ijs te genieten, met als gevolg lange rijen op zomerse dagen.

Oplossing

Wanneer je consistentie en regelmaat in je berichten krijgt en voornamelijk het sociale en menselijke aspect van je product benadrukt, levert dit je gegarandeerd veel bereik op!

Dit is dus wat wij voor de IJssalon zijn gaan doen. We hebben een fotoshoot ingepland, modellen verzorgd en zijn content gaan maken voor de hele maand. Op deze manier houd je niet alleen consistentie op je pagina, maar zorg je er ook gelijk voor dat je op een efficiënte manier in korte tijd onwijs veel content hebt voor je social media kanalen!

Uitdaging

Net als voor veel andere bedrijven is social media misschien wel het belangrijkste kanaal voor de IJssalon om hun doelgroep te bereiken.

Dag in dag uit scrollen al hun klanten door Facebook en Instagram en kan de IJssalon proberen op hun tijdlijn te verschijnen. Maar wat als je het onwijs druk hebt met de allerlekkerste ijsjes van Nederland scheppen?

Resultaat

Wij plaatsen vanuit onze Jungle alle berichten op Facebook en Instagram. Op deze manier kunnen ze in de IJssalon onbezorgd mensen happy maken met hun heeeeeerlijke ijsjes! Wij houden de statistieken nauwkeurig bij en zorgen dat het aantal volgers en het algoritme stapje voor stapje groeit!

Een van onze Monkeys onderhoudt de social media kanalen van de IJssalon. Op deze manier is er focus en kunnen we goed analyseren welke strategie wel of niet werkt. Met regelmaat proberen we verschillende stories, polls of hashtags uit. Het gevolg daarvan is dat zowel het bereik als het aantal volgers continu blijft groeien. En naast deze groei zorgen we ervoor dat de trouwe fans uiteraard ook continu verrast worden met leuk nieuw beeld! 🙂

Uitdaging

Net als voor veel andere bedrijven is social media misschien wel het belangrijkste kanaal voor de IJssalon om hun doelgroep te bereiken.

Dag in dag uit scrollen al hun klanten door Facebook en Instagram en kan de IJssalon proberen op hun tijdlijn te verschijnen. Maar wat als je het onwijs druk hebt met de allerlekkerste ijsjes van Nederland scheppen?

Oplossing

Wanneer je consistentie en regelmaat in je berichten krijgt en voornamelijk het sociale en menselijke aspect van je product benadrukt, levert dit je gegarandeerd veel bereik op!

Dit is dus wat wij voor de IJssalon zijn gaan doen. We hebben een fotoshoot ingepland, modellen verzorgd en zijn content gaan maken voor de hele maand. Op deze manier houd je niet alleen consistentie op je pagina, maar zorg je er ook gelijk voor dat je op een efficiënte manier in korte tijd onwijs veel content hebt voor je social media kanalen!

Resultaat

Wij plaatsen vanuit onze Jungle alle berichten op Facebook en Instagram. Op deze manier kunnen ze in de IJssalon onbezorgd mensen happy maken met hun heeeeeerlijke ijsjes! Wij houden de statistieken nauwkeurig bij en zorgen dat het aantal volgers en het algoritme stapje voor stapje groeit!

Een van onze Monkeys onderhoudt de social media kanalen van de IJssalon. Op deze manier is er focus en kunnen we goed analyseren welke strategie wel of niet werkt. Met regelmaat proberen we verschillende stories, polls of hashtags uit. Het gevolg daarvan is dat zowel het bereik als het aantal volgers continu blijft groeien. En naast deze groei zorgen we ervoor dat de trouwe fans uiteraard ook continu verrast worden met leuk nieuw beeld! 🙂