Fujifilm – instax

Don't just take, give!

instax

instax is onderdeel van het grote Fujifilm. Als merk past instax helemaal in het moderne wereldbeeld. Waar foto’s over het algemeen ‘genomen’ worden met een camera of telefoon, kun je met een instax camera een foto direct aan iemand geven. Give love, give memories, give freedom, give joy. Geven is toch veel mooier dan nemen. Aan populariteit dus geen gebrek, maar hoe ga je daar op de juiste manier mee om? Hoe kun je zorgen dat iedereen fan wordt en blijft van je merk? Dat je op het juiste moment gezien wordt door je doelgroep? Wij van Monkeys & Bananas krijgen het vertrouwen van instax om hen hierin te helpen.

Als merk voor een jonge doelgroep is het zaak dat je voorop loopt in de laatste trends. Zo win je populariteit bij je fans. IGTV, influencer marketing en community’s. Eén voor één belangrijke thema’s binnen onze strategie voor instax.

Instax is een hit op Insta

Met ruim 11k volgers is instax een sterk merk op Instagram. Door het aantal volgers in een half jaar tijd met 1.000 uit te breiden, bevestigen onze projectmanagers dat onze strategie succesvol is. Door toffe content in de juiste kleuren te gebruiken krijg je niet alleen een prachtig post, maar ook een fancy-feed! Iets wat de doelgroep belangrijk vindt! We maken met regelmaat gebruik van “user generated content”. Op deze manier stellen we ons sociaal en benaderbaar op, én zorgen we ook voor echte content. Dit laatste is één van de meest belangrijke trends op social media van dit moment. Echte content, met échte mensen.

Capture Your Summer 2020

Het beloofde een zomer als geen andere te worden in 2020, en dat werd het zeker! Wij mochten voor instax aan de slag gaan om een super toffe social media campagne te creëren. Het productvoordeel van instax is het feit dat hun camera’s ‘instant’ zijn. Voor ons was het dus al snel duidelijk hoe we de perfecte campagne zouden gaan neerzetten. Een zomer vol avonturen. We ontdekken nieuwe plekken waar het vliegtuig ons niet eens kan brengen. We ervaren wat ‘real friendship’ is en genieten van ieder moment. Precies dit gevoel gaan we vangen in beeld.

De mooiste zomermomenten samen met instax!

Monkeys & Bananas - FujiFilm instax Case

4 settings; dezelfde herkenning, de hele zomer lang!

Het sparen van moment staat bij instax centraal. Spaar de tofste momenten. Leg ze vast. Neem ze mee. Beleef ze elke keer weer opnieuw: instax zorgt ervoor dat je al deze memorabele momenten kunt herbeleven en kunt bewaren. Voor altijd. We lanceerde een campagne waar 4 settings elkaar opvolgen; suppen, roadtrippen, kampvuur sessies en skaten! Iedere sub-campagne kent dezelfde opbouw. Voel de sfeer, en leg het moment vast met jouw instax camera: Capture Your Summer. Draag de herinnering voor altijd bij je, deel en herbeleef deze momenten. Voor de instax doelgroep is deze beleving super herkenbaar. Dat is precies wat wij wilde bereiken, om ervoor te zorgen dat de doelgroep zich kan identificeren met de situaties die wij creëren. Op deze manier is de kans het meest groot dat zij de behoefte voor een instax camera ervaren. En met de camera van instax wordt je zomer onvergetelijk!

Call me!

Contact met ons

In onze jungle zijn wij het beste te bereiken met rooksignalen. Maar je mag ook gewoon bellen, mailen, chatten, sms’en of een whatsaap’je sturen!

Monkeys & Bananas Breda

Nijverheidssingel 313
4811 ZW Breda

Monkeys & Bananas Rotterdam

Goudsesingel 136
3011 KD Rotterdam